Love it!

Hej hopp er små sötisar!

Sista dagen för den här veckan och det känns skönt, men ändå sorligt.
Jag lovar jag skulle göra va som helst bara jag inte behövde sluta praoa.
Det är helt underbart, visst känns det i både rygg och hela kroppen. Men ändå,
barnen är helt underbara och söta. Jag skulle göra va som helst för att slippa gå till skolan igen.
Men icke sa nicke, jag ska minnsan gå till skolan och plågas. Men jag lovar er, I will be backe;).
Även om ungarna gråter, skriker och är väldigt kobbiga ibland. Så kan de ändå va änglar,
och alla är lika söta liksom=)..
Men jobbet börjar kalla på mig, elr rättare sagt bussen. Missar jag den måste jag gå,
med en stor, tung och klumpig väska. Som aldrig kommer hända=). Fast bussen går inte först om 10 minuter, but jag är väldigt seg av mig..
Men ni får har det toppen, idag blir det att hälsa på mamma också=)

Puss på er skitungar!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0