Lovely moderfucker!;)

Jag är nästan klar, jag börjar bli mer och mer stolt över mig själv liksom. Hur kan man vara så underbar som mig? haha egoist japp det är jag det ;)
Jag är nu klarat av två saker till under denna dag och jag börjar faktiskt gilla mig själv. Nu har jag bara några saker kvar innan jag kan trippa tll min lilla älskling, som jag har saknat sååå under denna dag. Jag behöver Robin, han är mitt allt och lite till. Jag måste typ vara bäst elr någonting;), hehe fan va jag är egoistisk av mig nu. Jag ska ladda upp lite bilder på min outfit och så vill jag bara bevisa för alla att de bara avgudar mig.. Ja jag är ett oslagtbart självförtronde;)


Oooh I´am hot;)


Lovely lovely




[x] klä på mig
[x] sminka  mig
[x] fixa håret
[x] städa rummet
[x] kolla klart på filmen
[ ] fixa disken
[ ] bädda sängen
[x] platta håret
[ ] ringa mamma
[ ] gå ut me hundarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0