Oh shit

Heeej babes;)

Det har varit en jobbig vecka, men den är ändå inte slut än. Den som säger att jobba me små barn inte är jobbigt kan slänga sig i väggen tycker jag.
Efter 4dagar me små barn så har jag så ont i ryggen så jag dör, och trött som en galning. Dessutom så har jag alltid huvudvärk när jag vaknar.
Jag praoar me 1-3 årningar, de är grävande. De skriker, slåss, gråter, bajsar, kissar, snorar och helt jobbiga ibland. Men de är ändå något helt underbart, jag älskar de verkligen. Jag är såå nöjd att jag fick den här praoplatsen, jag hade inte vilja varit någon annanstans.
Men iaf nu ska jag ta och möta upp robin i centrum sen hem och äta pannkakor. Nu får ha det sååå bra
Puss på er babes;)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0