Sometimes

Jag förstår verkligen inte mig på tjejer sometimes, Vi bråkar skriker och trycker ner varandra tills någon börjar tar åt sig. Men det tar ett bra tag, och vi kan va sura på varandra i månader. Varför gör vi inte som killarna bara klappar på varandra och sen är det bra. Men nej nej vi ska vara såå jävla jobbiga och så, för det njuter tydligen vi tjejer av.

Sen är om någon är lite rundare än alla andra som är de fet tjocka och äckliga, va är det för helt om man går upp lite i vikt. Ja jag kan erkänna att jag har gått upp min 14kg på ett år, många tycker det är mycket och helt sjukt. Men ibland blir det bara så och visst jag kan gå ner i vikt och min läkare säger att jag måste gå ner 10kg. Varför ska jag göra som hon vill? bara för hon tycker det. Jag mår bra i mig själv, jag är säker i mig själv. Visst ibland tycker jag själv att jag är lite för rund, men för det är jag inte fet. Fet är de som väger 150kg och så, visst jag är mullig och jag kan leva med det. Men shit de som säger att jag är fet, bevisar bara hur jävla osäkra de är i sig själva.

Jag har blivit kallad hora i ungefär ett år, visst jag tar inte åt mig mycket. Men det sårar när det inte är sant, skulle du själv vilja höra hur folk kallar dig hora äckel och tjock.

Jag har min svagheter, jag blir arg lätt och jag har ett jävla temprament. Jag slår när det gäller och jag blir förbannad när någon kallar mig hora slampa och slyna för jag vet me mig själv att det inte är sant. Och jag är lika jävlig tillbaka, det är min svaghet. Jag kan inte sluta när jag måste, det är jag jävligt svag på och jag försöker varje dag att kämpa att komma över det. Men det hjälper inte om man får äckliga kommentarer av andra tjejer. Det är väl mitt val va jag gör me mitt liv lika mycket som det var din mammas val att skaffa dig elr dina syskon. Man ska aldrig låta någon ta din värdighet, den är bara din och du ska leva för den. Man ska vara annorlunda och sticka ut lite, varför va som alla andra?. Ta tex på bussen alla sitter ner och är tråkiga, det är då man ska pigga upp stället skratta lite högre och bara låta lite extra högt. Man behöver inte skrika och leka idiot, för då ser blir man bara irreterad. Man kan liva upp stället lite, jag vet me mig själv att jag har svårt och sitta still en längre tid, då jag tror att jag har adhd, men jag skäms inte för det. Jag brukar hoppa runt på tåg och leva loppan och jag älskar det. Jag njuter verkligen att inte vara som alla andra och jag har min egna sjuka humor som jag trivs me. Jag kommer aldrig någonsin ändra mig, för andra tycker jag är knäpp i huvudet. Ensam är stark liksom, det är det jag är ganska ensam jag har min kille och några vänner men inte 250 kompisar, men jag mår inte dåligt av det. Jag gillar det liksom, det bevisar att jag inte behöver alla människor som vissa behöver. Och det är också därför jag har mer killkompisar en tjej kompisar, för jag trivs bättre killar. De bråkar inte de ger inte en elak kommentar 1 gång i minuten. Men visst vissa idioter gör ju det, men antar att det håller till killar. Men vi är alla lika värdiga och alla lika bra, så sluta tryck ner på varandra.

Kom igen nu tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0