Very happy!<33

Tjoooho bebes!<33

Det är torsdag och sista dagen på min prao, sorligt väldigt sorligt. Men jag är ändå glad, jag ska försöka flörta lite lätt med mamma och se om jag får ta hål i tungan liksom. Det är något jag alltid viljat ha, so fuck alla andra som säger nej och blablabla. Jag skiter i det, jag vill, jag ska och jag tänker gör det.
Jag vet att robin inte vill det, och jag får faktiktiskt inte ärligt talat för honom. Men jag himlar me ögonen och gör det ändå, Jag kommit till nivån i mitt liv där jag ska testa saker. Hitta på massor av bus och bara vara 14år, jag vet inte ens själv om jag är redo att skaffa mig ett seriöst förhållande när jag 14år och leva me det i resten av mitt liv. jag känner redan nu att jag behöver leka av mig, dricka mig full och hämta någonstans där jag själv inte vet va det heter. Flörta me massa killar och ha kul, men nej jag är 14 har en kille som är 6år äldre och han vill skaffa ett seriöst förhållande. Jo visst vill jag förlova mig skaffa barn och gifta mig. Men inte nu det är nu jag vill leva upptäcka saker och ha grymt roligt.
Men man kan väl inte få allt har i livet, ja jag älskar robin av hela mitt hjärta. Men ibland förstår han nog inte bara mig, bara för han har varit där redan har inte jag varit det. Men men skitsamma, jag har fastnat har och det här jag kommer sitta fast i resten av mitt liv. Jo visst det låter deprimerande, men jag funderar på om man kanske lär sig att leva me det.. Haha gud vilka hemska tankar jag kan ha på morgonen. Det är  väl inge fel att skaffa seriöst förhållande vid 14års åldern, elr jjo kanske lite. .Men whatever, jag är lycklig och har en underbar pojkvän. Men gnäll inte på mig sen när jag är 45år och har 3barn och robin alltid "jobbar"- knullar sen över på jobbet. Thaha kan verkligen leka deprimerand, men det kanske är jag som är den otrogna jäveln. No no noway, jag är en ängel me rosa vingar och lila små moln under mig. Iaf i mitt önsketänkande,  som aldrig kommer ända. Men jag är iaf stolt över mig själv, jag har snart läst klart min engelska bok. Det där var bara för att påminna er om hur jäkla duktig jag är i skolan och sliter röven ur mig, men jag lär aldrig få beröm av någon annan än mig själv. Så det får väl duga i ett litet tag iaf.
Klockan är 07:19 och jag börjar inte först om en timme och tio minuter, fast jag är alltid där vid 8tiden=).. Gud de måste verkligen avguda mig, elr så får vi hoppas på det små bebes.
Jaja skitsamma, Va händer påskafton?
Och i helgen liksom?
Själv ska man spendera påskafton me robin släkt, sen på söndag far jag hem till mami=). Sen är det LEDIGHET!!! YEAH.. Gud jag har mina små glädjeskirk ibland inget att vara rädd för (Tror jag)..
Men nu ska jag käka frukost och sen tagga till praoen=), underbart..

Pusss mina små bebes!<333=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0