Whatever!

Jag vet egentligen inte varför jag ens skriver det här inlägget, jag är trött och helt slut kört fast klockan bara är 09:56.
Så det ä r bara några timmar kvar innan jag ska åka och möta min älskling på jobbet. Så innan dess ska jag hinna
[ ] sminka mig
[ ] klä på mig
[ ] städa rummet
[ ] kolla klart på filmen

Om jag ska tänka på hur jag är ganska seg, så jag antar att jag bara hinner me sminka mig och klä på mig. Sen får jag väl hoppas på att någon annan snäll gulleplutt kan städa åt mig vilket aldrig kommer hända.. Så innan klockan 13:00 ska jag försöka hunnit städa och kollat klart på filmen . Så har jag ungefär en timme på mig att hinna klä på mig och sminka mig. Vilket är ett jävligt stort problem för mig, det är ungefär mitt problem idag så kallas i-landsproblem ..

Men nu ska jag försöka hinna liksom och det lär ta ett tag, så om någon kan va snäll och berätta för mig varför i helvete jag sitter här och skriver detta meningslösa inlägg.. Så nu är det dags för mig att klia..

Puussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0