Bråttom




Sitter och sminkar mej då jag försov mig imorse=(...
Dagen börjar me tyska (sadface), måste typ skynda mej på annars lär väl barbara döda mej som fan..
Hade tydligen tyska  läxa till idah, men jag fattade inte me men.

Jag känner mej väldigt trött och har inte allst lust att gå till skolan, sen på typ torsdag har vi jävla so-prov och jag måste plugga. Hade hemkundskaps prov igår och det förväntans väl bra för mej=)

Nu är jag äntligen klar, så nu ska man kasta i sig lite frukost  så man orkar me dagen.

Hmm, undra vilka lektioner man har idag, elle vill man ens veta? Nej..Sista lektionen för mig är iaf svenska.
Ska väl även möta upp älsking idag, han ska hem till oss=).

Nej trött som fan är jag och jag vill bara sova men nu måste jag faktiskt kila..

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0