...



Fan börjar deppa nu på nytt och jag orkar inte me det längre. Jag vet fan inte va jag ska göra för att orka me livet mera, jag försöker förstå varför allt blir såhär för mig?. Men fan jag kommer inte orka mera, börjar inte du tröttna på att ljuga för mig? Varje jävla dag går jag i oroa att du ska vara otrogen om på nytt. Och det kommer väl komma en dag, och då sticker jag från denna jord. Jag har fan ingenting på denna jord att göra. Jag behöver dig inte elr någon av er som lever. Jag pallar inte mera, jag vill inte vara här. Jag vill bara vara den där flickan som jämt är lycklig. Men du sviker mig om på om, alla jävla gånger jag har förlåtit dig och tagit emot dina ursäkter. Nu är det fan slut på det, 4månader me dig och de är borta nu för jag orkar inte mera me dig. Du kan bara sticka åt helvete. För jag är trött på det här nu. Jag vill inte vara orolig längre och jag pallar inte längre att jag jämt ska få höra alla gånger jag har gjort något fel. Det är slut nu och det är föralltid. Glöm att jag någonsin kommer tillbaka till dig ditt äckliga lilla svin!

Jag är trött på att gråta varje jävla enkel dag för du ska bete dig som ett svin, jag älskade dig. Men min känslor har blivit till hat till dig och jag tänker inte göra något åt det. Jag vill inte ha dig mera och du kan gå till din äckliga lilla fitt sandra. Som hon är såå jävla perfekt när du har läst det här har jag redan stuckit långt ifrån dig och räkna inte med att jag hör av mig till dig igen. Du kanske tycker jag är en jävla fitta för jag skriver det här. Och? tyck det då. Jag är iaf inte otrogen och jag går inte bakom ryggen på dig i 3månader. Du va för fan förlovad till äcklig pucko! Fan orden värmer inte det minsta kanske men det var inte heller meningen!
Mitt pyske har börjat leka i mitt huvud igen och jag börjar få mina självmordstankar tillbaka och va ska jag göra åt det?.. Gråta lite mera och hoppas det försvinner. Men allt är inte så jävla lätt längre och jag börjar bli trött på det här!! Jag vill inte leva såhär mera längre. Jag vill försvinna och jag ska fixa det nu. Och det är ingenting du kan göra åt det lilla du..
Alla säger att jag är värdelös och värsta horan, tyck det då för jag är inte mer än människa. Men jag vet att jag kommer alltid vara bättre än dig och alla andra jävla svin. Mitt liv är ett jävla fucking lek.

Jag lämnar allt bakom mig och jag tar steg för att lämna mitt liv!!!
Bye bitches!!


Kommentarer
Postat av: A

Men sök hjälp dåra istället för att sitta och skriva allt här att du vill ta självmord. Om du inte vill må så längre gör något år det, det finns faktískt hjälp att få, självmord är SJÄLVISKT! ^^

2009-02-28 @ 00:34:57
Postat av: hej fitta

och du är fitta!!

2009-02-28 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0