Faaan Faan!




Sitter vid datan innan jag ska gå till skolan för jag är redan klar och fixat mig.
Sitter och dricker jävligt varm choklad, som jag känner mig jävligt sjuk. Men mamma tycker jag ska testa att gå och skit bara för se att det kanske går över, hell no att det gör det.. Men men det är bara att lyda mammas order och se glad ut=)
Sen måste man ju och gå till skolan om man vill träffa älsklingen i veckan, så jag kämpar på och jag gör mitt bästa även om det går som skit..

Juste nu mår jag inte bra, och jag pressar mig själv för mycket för att leva upp till deras jävla mål om mig och det blir inte bra. Jag klara inte av det, men ändå pressar jag mig och jag går ner i en djup depprision. Jag försöker vara lika bra som alla andra barn, men det går fan inte för mig och jag orkar inte all press jag får från alla håll och kanter!
Jag pallar fan inte mycket mera, jag försöker och jag skriver av mig på mina låtar men de räcker snart inte mera.
Det spelar inte roll hur många låtar jag skriver om mitt liv, för att slippa stressen för några timmar. Det hjälper snart inte längre pressen och stressen blir för stor och jag klarar inte av det längre. Fan jag vet att livet inte är lätt och jag bad aldrig om att det skulle vara det, men inte en jävel sa att det skulle vara så här svårt. Just nu vill jag bara försvinna för några dagar och sen komma tillbaka till det här. Men bara jag kan få andas lite och slippa känna hur allt tycker på i ryggen på mig. Jag försöker verkligen och jag strävar efter lycka om dagarna, men allt suger fan musten ur mig..
Jag är egentligen chockad över hur jag orkar stå på nästan egna ben fortfarande, just nu vill jag bara supa mig riktigt jävla full och sen lägga mig under täcket och gömma mig från världen. Men det funkar inte riktigt så, men det skulle nog vara skönt. Nej nu gäller det att tänka positivt och sluta vara depprimerad, vilket inte är så jävla lätt. Men men det är bara jobba på och visa att jag klara det här! Jag stötar mig på Robin och jag hoppas han kommer finnas där för mig,fast vi bråkar. För jag är inte redo att stå på egna ben riktigt just nu, för då kommer jag nog sätta mig i ett hörn och sitta där hela jävla livet.. Men men nu är det bara att kämpa på, för jag vet att jag klara det! Jag ska klara det här=)...


Igår blev jag ÄNTLIGEN klar me min typ tredje låt och fan va jag har kämpat me den=), Nu satsar jag på en ny låt, det blir fjärde låten på två månader. Gud va jag känner mig glad över det=), vet inte riktigt ännu va den nya ska handla om. Men jag berätta när jag har gått vart på den=)..

Nu ska jag typ tagga till plugget, fast jag är trött, ont i halsen och bläääh!

Puss på er sötisar!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0