Jag vill ha...



Jag har en väldigt lång lista på va jag vill ha,göra/vill=)
Det är här iaf lite saker från listan:

* Sim kort så jag kan simma
* pirca mig i tungan,näsan,örat och navel
* tatuera mig
* börja träna på sats
* nya skor
* nya kläder/sommar kläder
* pengar
* klippa mig
* smal mage
* sola i soluarium
* mer smink
* ny bh och string trosor
* platt/lock tång
* hårspray
* bruna linser
* större bröst
* mer strumpor
* bli rik
* mer nagellack
* färga håret
* tavlor i rummet
* matta i rummet
* en till madrass till sängen
* påslakan
* mer kuddar
* överkast till sängen
* en laptop
* digital kamra
* ny ipod
* nya hörlurar till mobilen/ipoden
* väskan som jag hittade i sigtuna
* oktober 24/10-09=)
* förlovning
* bebis om typ 3-5år=)
* sommar
* sommarlov
* prao
* rosor/blommor
* parfyrm
* moppe

Det var iaf hälften av allt jag vill ha, så nu ska vi bara sen hur lång tid det tar tills jag får allt=) typ aldrig HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0