Lung torsdag..



Det var en lung torsdag idag, började dagen me jävla no fast gjorde ingenting=). Sen mentorstid vi lekte någon lek som typ heter "soffan"- Med vår oseriösa killar i klassen men men det funkar det också.
Sen hade vi so prov franska revolutionen och det fick oväntat bra för mig (happy face), vi fick veta att engelskan utgick och så slapp vi den och så vår sista lektion var idrott=).. Det va min fina torsdag

Jag känner mig grymt trött idag faktiskt, jag orkar ibland inte ens gå upp från sängen på morgonen och gud vet vad.
Jag ska snart ta fil och macka till middag för att sen plasera mig i min sköna säng me boken i handen och rå läsa den=). Den är fan as bra "pojken som kallades Det", den är verkligen hemsk. Han mamma är verkligen en häxa mot honom, hon får för sig att lägga honom på gas spisen med gasen på =(.. Sen så ska jag väl kolla på filmen Bolt me mammsen och resten av familjen, väldig se värd film=)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0