Min helg=)



Min helg har faktiskt varit helt underbar.

Fredag:   Typ sitta och frös häcken av mig för att vänta på Robin, sen så drog vi hem till mig där vi börjat hjälpa mamma att fixa mitt rum.
Jag har gjort fondvägg och målat om och gud vet va hur mycket pappa har läggt ner tid på mitt rum=) Tack pappsen<33
Sen slutar me kväll en att vi gjorde nånting, kommer inte ihåg men men=)..

Lördag: vakna och öhmm ja ni det kan man fråga sig vi gjorde faktiskt inte sååå mycket tog det mest lungt. Det var ju trots allt alla hjärtans dag, såå jag och Robin myste och myste. Sen på kvällen så åt vi "hjärt" tårta  och kolla på meodifestivalen och gud vilka jävla dåliga låtar det var i år.. Asso det var typ bara två till tre låtar som var okej. Hallå va händer me svenska folket.. Men väl efter det så gick jag och Robin upp i rummet och skulle se på " the perfect man", men det blev misslyckat som jag somnade efter en halvtimme Haha..

Och sen har vi idag, har inte gjort så mycket vaknade vid 7 gick upp och ut me Egon "sis hund" sen gick han och jag och myste me Robin. Vid halv 9 gick jag och robin  och åt frukost, sen så gick vi och kolla på film mer filmer filmer. Sen så var Robin tvungen att åka hem och jag fällde några tårar men men. Sen så kolla jag på film, lekt lite me bilder och ätit och nu bloggar jag och kollar på gossip girl som jag älskar=)<33.. JAg tänkte ladda upp fotona jag har fixa till=) Riktigt kul va det=)..
Puss så länge_=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0