Naaajs!



Sitter i kökert och bloggar, lyssnar på musik=).. Älskar då musik det är det bästa som finns, min dag har väl varit bra.
vaknade me toppen humör och gud va glad jag var me Cindy och lilla spunken på bussen. Fick även en ny tjej i klassen, hon är snäll och trevligt.. Men men vi hade engelska första lektion, gjorde då inte så mycket. sen så fick vi håltimme på idrotten och vi slappde på skolan i ungefär nästan 3timmar tror jag. Haha jag är ine bra på huvudräkning. Men efter en tråkig skoldag så var jag påväg gem me ett topphumör, sen så kommer Robin me dina äckliga kommentarer och jag orkar inte ta upp en diskution me honom för jag vet var det slutar. Det slutar me att vi sitter och skriker på varndra i telefon och jag hade ett bra humör som drunkade i tårar. Så det var bara att ta tunga steg hem och låsas vara glad. Dessutom blir han typ tokig om inte han får som han vill, så det är ju bara att nicka och se söt ut. Så man slipper bråk=).. Jag orkar faktiskt inte bråka me honom det är bara jobbigt och drygt. Men men, väl hemma så kommer syster och säger att jag ska baka. Så jag satt fart och började baka kladdkaka. Men nu känner jag för att gå ut lite grann och ta en promenade=). Jag ska böraj träna elr iaf sluta me allt socker jag äter. För det är otroligt mycket, och Robin vill inte att jag ska få diabetes.. Men det är jobbigt för jag är beronde av socker!..

Men jag har även fixat nya mer bilder=). Efter att ha ätit en kladdkake bit känner jag mig väldigt fet och vill gå ut och gå så jag funderar att powerwalk lite överallt=) Kanske gå ner till märsta station och köpa mig en loka, Haha känner mig väligt hälsosam=). Nu börjar han igen, gud jag orkar inte funderar på att lägga mobilen hemma och ta min ipod för att gå ut och gå. Jag orkar inte me någon människa just nu alla är bara så grymt jobbiga! Nej fyfan, nu ger jag upp det här värdelösa inlägget och lägger mobilen på laddning och börjar min promenad till märsta centrum. Elr så gör ajg det efter middagen. Det får bli efter middagen, så jag kan komma hem och känna mig smal. Så kan jag även göra sit ups innan jag går och lägger mig. Idagt ska jag satsa på att vara i sängs vid 22=). Jag måste få en ordentlig sömn för att orka me min klass imorn=).
Nej nu ska jag hjälpa mamma me middagen och sen gå ut och gå=).
Pus på er så känge, så kanske jag kastar in ett inlägg innan jag somnar=)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0