Next stop school=(



Klockan har slagit 8 på morgonen och jag känner redan för att lägga mg i sängen för att sova lite till men nej nej det får man ju inte. Man måste gå i skolan och min dag börjar me engelska lektion och vi ska få en ny tjej i klassen typ jippi. Men det gör inte min dag bättre för det, måste ju ändå plågas me  engelska, idrott, äcklig lunch, no och matte sista lektion. Ja det har för nog bli min extremt klagodag tror jag=).. Jag äger på att klaga på allt och alla, men jag ska försöka göra något bra av den här dagen också. Som man inte får träffa älsklingen idag så för man tagga hem och leka me bilder på datorn kul kul=)..
Sen så måste man städa lite extra i rummet fast det inte ens är stökigt, och sen ska jag kolla på film=). Jag älskar filmer, jag funderar på om jag ska se bolt elr sevens pounds. Har redan sett  båda på två=), men de är otroligt bra=)..
Sen tänkte jag bara liksom meddela att jag har fått praoplats på skrindan ett dagis i väsby=). Jag känner mg riktigt stolt som kunde fixa det själv..
Men men nu ska jag ta och dricka upp min oboy och tagga till plugget ist för att sitta och skriva meningslösa meningar=)..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0