Onsdag..



Onsdag onsdag onsdag vilken underbar onsdag eller nej faktiskt inte. Dryga små ungar i klassen som ska hoppa på en och gud vet vad. Orkar faktiskt inte prata om de elr ösla tid på de, drygt drygt.. Men men alla var så jobbiga så jag stack hem en halvtimme tidigare haha så det var liksom goodbye losers=)
Sen så kom jag och Robin hem till mig och så typ skulle vi åka iväg igen så off we go=).. Så till väsby kom vi senare så jag och sis satt och smaska i oss bk burgare, sen så gick vi åkte vidare till centrum och sen så gick vi till ********' och sen så väl efter det så gick vi i centrum och kolla lite kläder och gud jag hitta såååååå mycket som jag ville ha=)=).. Men men efter 45min så skulle Robin iväg. Så jag,mamma och sis kollade lite till sen så åkte vi till jula. Mamma skulle köpa nånting och sen så åkte vi hem väl hemma så åt vi middag=).. Och nu sitter jag här=). Det var min underbara vackra onsdag=)!

Asso jag älskar min bok och min almenacka=), utan de hade jag helt enkelt nte klarat av mina skoldagar såååå många saker som man måste boka in och sånt så det är bara så grymt bra att jag har min almenacka=).. Jag älskar boken jag läser  "pojken som aldrig fanns". Den är sjukt jäkla bra, har aldrig blivit så fast vid en bok förut och nu insåg jag faktiskt att top model börjat=). Asso är typ fast i det=)..Måste bara veta vem som vinner, jag har min favorit och jag kan inte stava hennes namn så jag tänker inte ens försöka, Haha.. Så nu tänker lilla jag springa och kolla på top model och så bloggar jag om sen vem som åkte ut.
Ha det så bra så länge sötisar bilder kommer sen=)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0