Outfit for to day!<33

Asso jag har typ grymt svårt att bestäma mig idag vilken tröja jag ska ha. Har ungefär byt tre gånger, skit irreterande!

Antingen elr?

 Bilderna är inte de bästa=(, men vilken tröja bilr det till mina svarta jeans????...
Jo jag har nog bestämt mig nu, det bilr tröjan längst ner=)=)<33



Jag är inte trött idag för ovanlighetens skull, jag klev upp typ på direkten när klockan ringde. Annars brukar jag ligga och typ halv sova i 30min extra och sen stressa till plugget. Men idag behöver jag inte ens tänka på att stressar hemifrån=). Känner mig riktigt stolt över mig själv=)<33
Men nu ska jag börja göra mig ordning för att gå till skolan har det så bra mina älsklingar=)<33


PussPuss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0