Stor fråga!



Absolut inget elakt menat mot er som är lebbar och så.
Om man nu är lebb och bara tänder på tjejer varför använder de då en dildo när de har sex me sina flickvänner?..
Asso om man blir tillsammans me tjejer så vilja man ju inte ha en kuk och så, visst jag vet att bisexuella tänder på både och. Men nu menar jag riktigt lebbar. Asso de vill ju inte ha sex me killar för de har kuk men de kan använda dildo. Det är något jag faktiskt inte förstår mig på. Har faktiskt undrat det länge och så, vill bara ha ett vettigt svar från något som vet=).

Asso jag har verkligen INTE något emot lebbar,bisexuela eller bögar. Jag trodde själv förut att jag var bisexuel=), men det var bara någon grej jag fick för mig..

Men är det någon som kan svara på min fråga varför lebbar avänder dildosar när de har sex me sina flickvänner, är väldigt nyfiken. Jag trodde de tände på att slicka, pulla, och gud vet vad tjejer kan göra med varandra och jag är INTE intresserad att få veta heller. Jag är blir bara lite chockad när de sätter på varandra me dildosar.. Men men det är väl deras en sak. Men kommentera gärna varför du tror de använder dildosar..

Puss på er=)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0