Suck!

Så nu sitter jag vid datan efter att ha duschat, läggt ansiktmask och städat lite i rummet=)..
Jag ska snart ta bort min ansikst mask och sen ska jag göra varm choklad til mig själv och te till mamma tror jag om hon vill ha=)..
Asso jag har ansiksmask bara för att kunna lägga ett fint läggar smink=). Haha som ni bryr er.

Min sminkning är nog ganska lätt=):

*
först så blir det lotion

* sen så lägger jag brunkräm

* puder

* solpuder

* ögonskugga

* mascara x4

* eyliner

* sen typ sist roug

Det är min sminkning=)

Nu har jag tagit bort min ansikst mask och gjort varm choklad, känner mig riktigt frächs nu=), gud va jag älskar att sitta i sängen, blogg och dricker choklad..
Nu ska jag typ kolla runt bland bilderna och se va jag ska ladda upp till bloggen=)<33

Puss så länge<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0