Till min Älskling!<3333



Jag vet inte vart jag ska börja riktigt, det är mycket som har gått snett i vårat förhållande. Och mycket har varit underbart liksom. Så det är liksom ganska jobbigt i mellan åt, men vi kämpar ju och vi tror på oss själva. Men hur ska vi kunna klara av det om vi fortsätter ljuga för varandra. Men skitsamma det var inte det jag skulle skriva om till dig=)...


Älskling du betyder mycket för mig, utan dig skulle jag nog inte klarar av en dag. Visst vi bråkar, men herregud vilka gör inte det. Och livet är en ren jävla chansning.. Jag vet att allt inte har gått bra mellan oss hjärtat. Men det kommer bli en ändring på det från och med nu liksom.. Men du är nog den bästa killen jag har haft och jag skulle inte byta ut dig mot någon annan, även inte ens om jag fick välja=).. För du har hjälpt mig så mycket i mitt liv och även om du har svikit mig mycket så har du funnits där för mig och trott på mig. När Jag bara viljat döö, och det är tack vare dig jag står upp idag älskling. Såå mycket jag har förändrats genom de här dagarna och månaderna me dig, det är faktiskt helt otroligt.
Jag har fått kämpat me så jävla mycket i mitt liv, jag har fått kämpat för att leva. Men när du kom in i min lilla värld så förändrades såå grymt mycket me mig. Och vissa saker inte bra, men en hel del är så bra att man blir tårögd. Från en liten flickan som blev förstör av sitt ex som bara ville dö, till en liten flicka som älskar att leva och har en underbar pojkvän=)..
Jag har mått så dååligt att ibland undrar jag varför jag kom till denna jord och då tänker jag på dig och jag inser att det är nog för jag skulle hitta dig=). Jag har gått genom saker jag inte borde ha gjort, jag har valt helt fel väg liksom. Men nu är det bara ett förflutet. Men alla gånger jag har sagt att jag ska ta livet av mig. Men det är min feghet som gör att jag är kvar här.. Men älskling du har riktigt hjälpt upp mig på fötter, fråga är om du är ängel för du är så himla lik och jag älskar dig min lilla sötnöt=).. 
Du är en speciel människa och du har hjälpt mig ifrån alla svåra stunder. Jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig baby. Utan dig  i mitt liv, inte värd några sekunder. Du räddade mitt liv, va gör en ängel här på jorden?..
Jag vet inte va jag ska ta mig till, min kärlek till dig är så jävla enorm älskling. Du har ställt upp på mig så grymt jävla mycket, alla gånger du har hjälpt mig och gud va du är underbar.. Även om du har svikit mig i en lång tid, så spelar det ingen roll för det var mig du valde inte henne. Så va spelar det för roll?. Du lämnade henne för mig, och det är fan helt otroligt. Men ibland vill jag bara falla ner och somna in i en jävla död och inte vakna upp. Min steg till skiten blir för tunga ibland och allt är bara skit där. Men du får mig att lysa upp som månen på himlen, jag vill ge dig hela mitt liv. Det är dig jag vill dela mitt liv me, du får mig att skratta och alla mysiga stunder vi har haft älskling. Jag blir fan tårögd av att tänka på det här. Men hur ska jag veta att du vill stanna hos mig föralltid älskling?, jag får väl chansa och tro på det bästa. Kommer du ihåg första gången vi träffade älskling?, vid märsta och du fick mig att skratta som en liten mupp och det sa klick mellan oss så som det aldrig har gjort för mig förut. Kommer du ihåg? Att jag hota att aldrig prata me dig mera om du inte ville träffas den dagen, och du tog dig tiden att åka till mig bara för en kort stund och vi hade kul tillsammans. Hehe kommer du ihåg? att min första tanke me att börja prata me dig va för jag ville driva me dig. Men det skapades känslor mellan oss.. Du fick mig känna mig älskad och värdefull, du gjorde mig glad=). Thihi kommer du ihåg? Vår första kyss, det kändes verkligen som jag svävade upp till himeln och tillbaka ner igen=). Varje gång du kysser mig på min kind gör mig varm i hela kroppen och jag vill bara hålla om dig och aldrig släppa taget om dig älskling. Den här texten till dig blir lång och det kan nog ändå inte beskriva mina känslor för dig älskling. Jag vill aldrig släppa taget om dig, jag ska alltid finnas vid din sida älskling. Jag ska vara hos dig när du har det som svårast, jag vill ingent annat än att dela mitt liv me dig hjärtat!<3333=)

4 Underbara månader med dig hjärtat=)

Jag älskar dig min Robin<3333=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0