Förlåt!



Förlåt att det inte blivit några inlägg sen i torsdag,det är ett tag sen ja jag vet. Men jag har varit mycket me älskling i helgen. Så har faktiskt inte haft tid att skriva på bloggen. Men jag ska komma igång att skriva på kvällarna när älskling har åkt hem..

Men nu måste jag faktiskt ta och sminka mig sen så ska jag fixa håret och komma på va jag ska ha på mig.. Fan va drygt, jag har prov idag och kan inte ett jävla piss! Haha lycka till säger jag bara till mig själv.. Jag kan ju behöva det som fan, Yeeees sen har jag typ hemkunskap sista lektion idag=)=).. DEt är verkligen Happy face =).. Men jag bloggar i eftermiddag när jag kommer hem som jag inte ska träffa älskling idag =(. Sadface faan. Jag saknar honom like hell!

Det kommer ett inlägg innan jag taaggar till plugget också=).

Puss så länge<33

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Du behöver inte be om ursäkt. Blogga när du kan.

2009-01-20 @ 06:32:57
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0