Goodmorning!


Det är väldigt tidigt på morgonen tycker jag, fast jag är pigg som en tjur Haha.
Fyfan börjar me No på morgonen och jag har prov imorn på no. Jag säger lycka till mig själv för jag kan behöva det Hehe.
Idag slutar man sent också fan, Om inte malin är hemma såklart då får vi håltimme och slutar typ vid 14, skulle vara mycket skönt, just idag kommer älsklingen också till mig. Vi löste vårt bråk igår så han kommer och myser me mig idag. Jippi<33

Jag kom på att jag glömde visst att göra mina bokrecentioner igår så får göra de ikväll ist, tråk tråk.
jag måste även plugga No, tyska, och engelska, BuHu säger jag bara.. Jag pallar verkligen inte att plugga..
Men det är en bra sak på fredag det är att jag ska till älski och äta middag, Hehe han har lovat middag för två xD.
Bara för han är kock och ska visa sina talanger=) , Så ska vi väl mysa och titta på film på kvällen<33
Älskar att titta på film me honom, han har så bra filmer=) och han gillar barn filmer precis som mig, Haha.

Men nu ska jag dricka upp min smooties och sen fixa mig för skolan=(..
Skriver ikväll när älskling har åkt hem=)<33

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0