Herregud!



Nu är jag verkligen trött fan, efter dagar och timmar letade efter min ipod så hittade jag den. Fan va jag har längtat efter den. Hihi jag är så lyckad måste fan sluta byta väskor så jag kan hitta saker=)..
Jag slapp då städa köket jag kom hem och Robin va även me mig hem=).. Men jag måste plugga lite snart och plocka upp lite i rummet. Jag har faktiskt egentligen fått ordning på mitt rum, Mamma hjälpte mig faktiskt, för jag verkligen inte orkade själv=)...

Jag har tydligen so prov enligt Malin imorgon och jag kan fan inte ett piss, Haha jag kommer fan gå ig me jaja jag får väl göra mitt bästa. Jag måste ärligt talat plugga nu har fan inte tid att sitta här!. Men jag orkar inte plugga, jag måste städa sen också Buhu.. Men jag bloggar lite efter jag har pluggat=(..

Nej nu gäller det att plugga och titta på happy feet!=)

Önska mig lycka till, Puss så länge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0