Hos älsklingen!



Gud jag är sjukt trött, sitter vid älskling data en snabbis medans han hjälper till och bär lite.
Vi skulle vara hos mig i helgen egentligen, men det blir försent att åka hem till mig för vi vet inte hur lång tid det tar att göra det han ska göra.. Men men vi låg och kollade på steep up 2 the street, filmen är sjukt jävla bra. Så stänger han av den mitt i allt.. Men men han kommer snart och då ska vi kolla klart på den=)...

Han får typ damp på att jag sitter här och bloggar men hihihi jag gör som jag vill enligt mig själv. Jag letar även efter några filmer vi kan se ikväll.. Men nu ska jag gå och kolla på hell´s kitchen på 3:an, det är jävligt bra sen så hoppas jag det börjar något mer bra på tv=)

Jag har även sökt praoplats idag på ett dagis i väsby, ska tydligen ringa "chefen" på måndag igen.. Jag hoppas jag får platsen.. Jag tycker vi alla håller tummarna för lilla mig. Men nu kilar jag=) Haha

Men jag blogg så snart jag få chansen=)


Pusss på er sötisar=)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0