Oh my god!



Fastandes vid tvn programet generation fett började och det är helt otroligt att hon vill väga så mycket.
Själv sitter man här hemma och försöker va så nyttig som möjligt och går promenader och gud va man göra för att inte bli fet. Fan jag själv har bestämt mig för att gå ner 15kg så kommer hon där och säger att hon VILL väga 400kg, och bli världens fetaste kvinna som levt. Fan seriöst undra om det är något allvarligt fel på henne. Det börjar nu igen på 3:an..
Hon viker till och med ut sig för att ha råd me all mat hon äter och det finns killar som tänder på det, man bara Okej??.. Är ni sjuka?. Men aja jag ska inte säga något, tycker bara det är lite roligt att hon vill väga så mycket och jag tycker även synd om hennes barn som måste gå igenom det där men det är deras problem.. Nej nu ska jag göra något vetigt innan jag ringer älskingen=)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0