Oh



Nu har jag äntligen vaknat upp ur min längsta sömn på länge, har även hunnit ätit lite me familjen=)..
Så nu sitter jag här och läser även lite på läxan, väldigt tråkigt faktiskt om jag ska vara ärligt..
Nu är jag även klar me min bok som jag ska skriva bokrecension på=), Boken är såå himla bra.
Den heter "som jag vill vara" av Katarina von Bredow, det är andra gången jag läser den. Så jag rekomenderar den starkt=)..

Nu är det ju bara sätta igång me pluggadet,och jag känner verkligen hur det svider i hela kroppen att bara tänka tanken. Men det är bara att sätta igång, har blir inga barn gjorda som man brukar säga=)..
Nej nu jävlar måste jag sätta igång, känner redan hur sömen börjar ta in på mig igen. Jag förstår inte hur man kan vara så trött som jag är nu för tiden.. Någon som har några funderingar?


I live is not easy like everbodye belive, and I hope starts to fade away long long away!..


Jag vet inte rikigt men jag har en speciel känsla i mig som jag vill dela me mig men jag tänker inte göra det ändå för jag orkar inte me alla jävla tissel och tassel, så nope ni får inte vet.. Jag är ändå inte säker än och jag vet inte om jag kan göra det. Men det märks ju snart såna fall.. Men nu ska jag plugga innan jag somnar..

Puss på er så länge!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0