Onsdag!



Ooh gud va trött man kan vara, Jag gick hem från skolan ungefär vid elva tiden. Så jag kom hem och käkade som en tjock tjur, sen så stupa jag i sängen vaknar av att mamma skriker från nere våningen och är tvungen att springa ner.. Sen går man upp igen lägger sig i sängen och börjar läsa bok och gud den är såååå bra Hehe. Till slut somnade jag och vaknade me värsta tycket ur min mardröm, och buhu jag är verkligen trött idag jag orkar typ ingenting.

Jag känner bara hur läxorna tycker mig i ryggen och jag vill verkligen inte plugga, men jag måste fan göra det snart!
Jag ska tyo göra:
*tyska
*engelska
*svenska
*matte
*no
*So
Det var typ allt och sen har jag säkert glömt bort något, men ja det får jag väl fixat efter middagen.. Men just nu ska jag läsa lite och sova för jag är super duper trött..
Jag ska snart ladda upp bilder på min fina so lektion idag=)..
Godnatt så länge!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0