Outfit for tomorrow!<33

Jag har äntligen hitta mina kläder jag ska ha på mig imorn när jag ska till Robin, asso jag kommer ju ha de hela dagen. Men det är mest för jag ska till Robin sen och vill se lite fin ut juh!=)

Såhär blev det, bilder:

Först: Svarta strumpbyxor



Sen; Ett ganska långt svart linne


Sist: Grå "tunikan" elr va man ska kalla den, ganska lång också. Och även
ett rosa halsband till och ska även måla naglarna bild på det får komma senare=)



Allt ihop tillsammans!=)<33



Jag är då väldigt nöjd me min klädes jag hittade, Ska nog även ha högklackat till det. Lånar sis svarta pums,,
Nu är det dags för mig att plugga plugga plugga plugga till jag fan fattar något av allt..
Jag bloggar innan jag somnar och kanske trycker in en bild på mina ny målade naglar=)<33

Puss så länge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0