Världen tråkigaste onsdag!

Jaa vart ska man börja hela dagen har varit helt jävla tråkigt. skoldagen och när jag kom hem, får ju inte ens träffa älskling idag.. Men imorn då kommer han väl hit förhoppningsvis =). Sitter och kollar på top model, undra faktiskt vem som åker ut. alla verkar väldigt bra. Men vi får väl se jag bloggar om vem som åkte ut sen =).. Jag saknar min älskling väldig mycket idag, och min mamma är värsta glad att ha mig för sig själv för en dag, min mammsen är muppig.,
Juste jag tänkte göra ett test snart så får ni kanske veta lite om mig Hehe. det är ju alltid intressant, Snart kommer svaret vem som åkte ut från top model och varför=)


Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0