8/6

Hej hopp!

Det är 8:e idag och vi ska ha klassensdag idag i Steninge. Fast det kommer högst bli 15grader idag, och jag kommer frysa häcken av mig.. Sen vet jag inte hur jag ska ta mig dit, men det kommer jag nog på nångång... Jag antar att det blir bussen till märsta station och sedan 582 mot steningen, och sen får jag hitta på något som låter bra=)...

Helgen har flygit förbi mig som en vind och det kändes som jag inte ens hann andas en ända gång i helgen som va. nu är det bara 3 dagar kvar i skolan om man inte räknar med idag, men jag tar ledigit på onsdag då jag ska till systerdotter som har sin första skolavslutning i skolan. Det är faktiskt ganska stort, jag kommer själv ihåg första avslutningen. Man sjunger några söta låtar och sen så kramar man alla sina kompisar och ingen brydde sig hur man gick klädd. Herregud det var många år sen jag hade det.. Men nu är det min sista avslutning nu på torsdags på s.t olof skola, sen så efter sommarn så flytter jag till knivsta och byter skola. Det känns skönt och det blir bra=)
Är det någon som känner någon som spelar in låtar?.. Då jag satsar på ny låt till början av sommarn så måste jag hitta en som har en studio.. Hade en förut, men tappade totalt kontakten.

Nej nu ska jag fortsätta sjunga och sminka mig, det är liksom det jag är bäst på.. Att sitta och sjunga falskt och sen ge järnet när låten jag älskar kommer upp=)

Puss på er sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0