i brist på liv, så kör jag humor=)

Jag är grymt kåt
neej det är jag inte, det kör jag bara i brist på liv!
Men jag är tydligen en najjzz bitch, jag hitta ett pannband
som en killkompis gjorde åt mig..

Om cirkus en timme kommer min babe hem till mig=)<33

och jag kommer ramla i asgrav snart och dunsa ner på golvet

Sms från någon andreas

andreas; hej
Jag: diss
dagen efter
andreas: Hallå sötnos?
jag: vafan vill du?
Andreas: prata
Jag: men jag vill inte det
Andreas: har du kille?
Jag: ja som fan
Andreas: är du muslim elr?
Jag: Mohahah nej verkligen inte
Andreas. du får juh inte prata me några!
Jag: nej jag är inte muslim, jag är en galen kamell. jag kan inte prata, bara spotta! HAHA
Andreas: ??? Whata fuck?
Jag: HAHAHAH Duns ner på golvet!! ")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0