Naaajzz<333

goddag, hejsvejs, hej, tja, tjena, tjaba,shoo,yah. Jaa det finns MÅNGA olika sätta att säga hej..  Men vi börjar me ett lite najzzare!!

tjululul bebisar!!!<33")

Det är vad för dag?? Jo det är Tisdag, den 9:e, idag? jooo jag har inte gjort såå himla mycket. (läs: det har hänt absolut ingenting)
Dagen börjar me en himla tråkig tyska, vi kolla klart på shrek 2, (PÅ TYSKA!!!!) jag fattade nada. Så jag satt mest där och bara var söt som alltid, sen så "lekte" vi hänga gubbe"/.. Nästa lektion var Ea, och den tiden gick åt att killarna satt och skrek. Och bestämde hur alla skulle spela på fotbolls tuneringen, sen så skulle vi gå ner till ip. För att fotbolls tuneringe skulle börja. Vi började spela mot 8b, och vi vann me 6-0 sedan 8d, vi vann igen me 1-0 sist och minst 8c, där det faktiskt blev lika 1-1. Fast det var vi som vann, som vi vann flest matcher. SKITSAMMA!!! Det där är bara tråkigt skit, vi hade lunch vid 11 tiden, efter lunch taggade jag hem. Det var grymt naajjzz att komma hem,Så nu sitter jag här och har lite tråkigt. Men inget går upp mot att sitta me datan i knät, läsa massa bloggar och dricka varm choklad=).
Men snart så, ska jag hoppa jämn fota in i duschen och tvätt håret. Sen ska jag lägga lite hår inbakning i håret, och en ansikt mask.. Sedan blir det att laga middag, då mamma är och åker båt me jobbet..
Men jag kan glädja mig över att jag är faktiskt ledig imorn, jag ska till systerdotter (avslutning).

Så jag antar att jag måste fixa kläder tills imorn och torsdag.. Jag funderar på en grön söt klänning, men det kanske blir dåligt väder! Men det skiter jag tamejfan i, regnar det så ska jag fan ta och börja dansa i regnet. Så det kan börja ösa nej, för det ska inte stoppa mig!! jag älskar att dansa, det är najjzz!!!
Men ingen är naajzzare är själva jag liksom, Haha nej nu måste jag sluta säga naajjzz. det börjar bli lite irreterande!
Men på torsdag då gäller det!!! Jag ska dansa på borden och skrika som bara en liten fwjååårtiizz kan göra och så tänker jag faktiskt göra på torsdag, och det ända som kan får mig att sluta är min trötthet!!

Jag är galet glad nu, jag tänker snart ställa mig upp och börja dansa!=)"), men först ska jah nog springa och kissa!=)

Löv yah all=)<333333333333

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖZZZZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0