Naajzz bitch!<33")

Yeess, Om exakt en timme och fem minuter så börjar jag=).
Sen kl 11 så blir det sommarlov, jag är ganska nervös. Som jag inte kommer tillbaka til denna skola efter sommarn=)
Jag börjar en ny skola, och flyttar hem till min syster.
Hur skönt ska inte det bli? Jo helt underbart")

Sen efter skolan så blir det att åka in till mamma och luncha me henne, sen så ska jag beställa tid till henne. Så hon kan klippa sig, sedan bär det nog av till Robin´s pappa.

OMG hela min kropp skakar, och jag kan knappt skriva. Jag är beredd på att lämna denna skolan, men jag vettefan om jag är redo att börja på den nya. Men det blir bra, det är inte först om cirkus 2månader tills dess=)

Men nu ska jag göra det sista och sedan bär det av till skolan och jag måste börja andas djupa andetag!!

Pööözz på er sötnosar så länge")

law yaaah!<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0