Skansen-Bilder<333=)

Jag måste bara berätta att jag besökte skansen, för ett väldigt bra tag sen. Men jag har äntligen hittat min sladd till mobilen så jag kan ladda över.. Så nu tänker jag äntligen ladda upp några söta bilder(=


Stora älgar, vilket påminner mig om en sak som min syster sa att man inte
ska göra. Och det är att kolla de i ögonen..



Limurer, väldigt balla. Fast jag var rädd att de skulle hoppa på mig=)

Den där pricken, är faktiskt en limurbebis. Lite svårt att se nu.

Haha- Timon´s släktingar

Krokodil unge<33=)


Men de stora var inte lika roliga, de kunde juh hoppa!!!!(=


De var inte små kan jah juh säga!!")


En anka, fast med väldigt cool färg

Sälar, fast ungefär 5st.. hann bara fånga 2st tillsammans.

Robin- han var väldigt taggade på att gå på skansen. Som tur så var det varmt!!(a)


Erkänn,den här kaninen/haren är juh tamejfan galet stor!!


De hade fått massa getbebisar, de var typ1vecka gammla GRYMT SÖÖTA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0