Film dags=)

Sitter i sängen och kollar på singing bee, hehe det är faktiskt bra=), måste ju se vem som vinner, sen har jag hjälpt pappa att lägga in golvvärme rör=).,..
Så nu sitter älskling och klagar på att det är bara bögar kvar på singing bee, han kan då inte hålla käften när han har druckit.. Men vi får se hur det går att att kolla på film me han, men men jag ska inte klaga på honom. Han är söt=).
Skulle kolla på någon skrämis han har laddat ner=).. Känns som ett bra val från min sida. Så nu gäller det bara att klä av sig till bh och trosor, och lägga sig ner och kolla på film elr jaa lyssna på robins klagande.


Anteckna att jag är väldigt trött och mina öron kommer blöda innan jag somnat inatt. Fast jag måste hålla me robin att han är nog bög han på singing bee. Han verkar iaf det (stackars flickvän om han har någon).. Min dag har faktiskt gått bra, elr nästan. So förhöret gick åt helvete och jag känner att jag skulle kunnat pluggat lite mera på det men ändå. Jag gav det än chans och jag försökte klara det=)... Då jag blev lite arg att Erik i klassen lämna in förhöret helt ifyllt.. Det kändes förjävligt, men men han är typ ändå mvg barn så jag kan inte klaga på mig själv. Jag fixar det nästa gång om jag nu behöver göra om det.. Nej nu jävlar är han igång igen, han klagar,  gnäller och säger emot allt så jag vet inte om jag ska stoppa in öronproppna och sova, funderar starkt på det.. Men jag vill se min film så jag ska kolla på film nu innan mina öronblöder=)..
Men ni får sova så gott=), vi hörs imorn..

Puss och natti natti=)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0