Fredag kväll..



Hmm äntligen är det frdag kväll och jag är sååå jävla trött att jag bara vill gråta en skvätt.
Jag har äntligen stekt klart alla pannkakor och det blev jävligt många. Då jag bara fick i mig 4st så käkade robin och pappa upp några=).. Det finns kvar för de som vill ha, jag ställer upp de på trappan det är bara att komma och ta de=)..
Men  let´s dance har börjat och jag känner för att knäppa om och kolla på något mycket roligare=), jag är inget stor fan av let´s dance.
 Känner också även för att supa mig riktigt redigt full, men icke sa nicke. Jag kör nyckterist stilé=)..
Jag ska inte dricka, det gör robin så bra åt mig ändå så jag klarar mig=)..
Mamma är borta ikväll me sis och gör något.
Mohahah nu ska robin massera mig i soffan och jag känner att det ska bli
jävligt skönt=)..
Händer ikväll för er då sötnosar?..
jag själv ska bara ta det lungt och ligga i robin famn mendans han masserar mig=), gud va dunder underbart me massars=)..
Men jag antar att jag lär somna i soffan medans han masserar mig, min rygg värke som en dåre och jag vill mörda den=)..

nej nu tänker jag faktiskt kila och kolla på let´s flams elr något bättre=) som jag kallar det=)...

Puss på er sötnosar och ha en riktigt underbar fredag kväll, för det ska jag ha=)<33333

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0