Godmorgon!=)



Klockan är snart halv sju och jag är klar vaken, kollar på repris från paradise hotel. (skit tråkigt),, Jag och älskling ska snart gå och äta frukost, vilket blir när älskling tänker palla sig upp ut sängen=)..
Jag slutar sen idag vilket är jóbbigt=(, men det är väl okej ändå liksom..
Vi hade ju ute dag idag me klassen i skogen, inte så kul faktiskt men man skratta vissa stunder liksom. Så det var väl faktiskt helt okej, ska inte klaga för mycket.

Men i detta inlägg tänkte jag inte bara skriva om min gårdag och idag, jag tänkte äve tipsa om min familjs hemsida för häst intresserade..
Hemsidan  har min syster fixat, för att kunna börja lite smått och så, Avsikterna me hemsidan är väl att det ska leda till stuteri om ett tag.. Min syster, jag och mamma håller på med avel på welshponnyer.
Men även min syster stora häst Tessie ska ha ett litet föl, hanna är vår ena häst. Hon skulle ha fölat 21mars, men jack (jack in the box). kom tre veckor för tidigt..
Efter Tessie har fått föl så är det dags för mig att börja hålla på me henne och börja rida igen, som jag har legat i vila för min rygg operation så ska det bli skönt att äntlgen komma igång igen=)..
Men det är bara att läsa mer på vår hemsida...
Länken till hemsidan finns bland mina länkar, den kallas WE.. Heller så är det bara att kopiera den här.... ------>   Klicka här     http://www.ektunagard.dinstudio.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0