Hemma

Hej sötnosar!

Jag sitter här i sängen med näsdukar och snyter mig som en dåre. Och ont i halsen har jag också. Så jag antar att ni är friskare än mig.. Kände att jag inte längre kan gå till skolan idag, när jag känner mig såå dålig. Och jag vet inte hur länge jag blir hemma. Att roa sig är svårt så jag kollar på tv och lyssnar på min nya favvo låt=).. Den är as bra, men men hem till gården är på tv så det är det jag får kolla på.. Men jag måste nog hemma lite mat till min mage. Sen fundera jag på om jag ska ta en promenix lite senare. Jag är väldig trött också så jag kanske ska sova ett tag. Det är ju såååå jävla tråkigt att va hemma och inte ha något att göra. Men jag kan även plugga lite på afrika projektet vi ska ha klart tills på fredag närsta vecka=).. Nej fyfan det blir nog inget pluggaden idag, jag är trött och irreterad på att jag är sjuk. Visst det är as skönt att vara hemma från skolan, men jag kommer efter och jag får kämpa om som en dåre.¨
Jag var hos doktorn igår och fick ta massa prover för mitt sockerberonde och det verkar inte vara så jävla bra faktiskt. Som hon blev chockad av hur mycket jag gått upp av mitt sockerberonde. Vilket inte var så jävla snällt. Men men det är bara att börja träna men det är tråkigt juh.



Jag är trött på allt just nu, skolan, livet och allt som berör mig faktiskt. Jag vill inte vara me längre. Nej jag tänker strejka från allt. Hoppa upp och ner tills jag inte orkar mera. Sen tänker jag slita av mig kläderna och sen springa runt och runt tills någon jävle. Frågar om jag är knäpp!, ja för det är jag som fan. Jag är helt sjuk och jag har ett psyke som inte är något att leka me. Börjar man leka me det så blir det ingen rolig lek längre. Jaag kan blir så jävla galen att man blir rädd för mig. Jag är helt knäpp, så det är otroligt att robin vill vara tsm me mig. Fan jag vill bara strejka från hela livet. Jag är trött på skolan, jag vill börja gymnasiumet där man får välja linje själv. och man behöver inte änns gå där om man inte vill. Fan mina betyg måste bli bättre och jag känner mig värdelöst och jag blir trött på det. Jag vill känna mig värdig att finnas och jag vill vara duktig. Men det går inte, nej nu ger jag upp jag ska sova nu. Det blir mer inlägg när jag har lungat ner mig=)


Puss<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0