It is working now!

Tjuuuhuu lovers;).
jag är såå jävla glad nu för tiden och jag måste bara passa på att berätta att VÅÅÅÅÅREN är här=), so suck on that.
Den är har och ni som säger att det är såå jävla kallt och jävligt kan suck cock;), jag har liksom bevis och det kommer i slutet av inlägget=)..

Åter till lilla spralliga jag, idag va händer idag gott folk?
Själv ska jag packa och packa för praon då jag inte kommer sova hemma på två veckor.
Känns skönt, men såklart sakna min favvo mamma och pappa så jag kommer hem på helgerna och sprider lite lycka över de=). Så på lördag bör det av hem till Robin och sover där två veckor, så jag skulle inte vilja vara Robins mamma jag är ju lite matig av mig haha. Men inte värre än älskling, han äter som en stor flodhäst. Men men det är liksom bara den vita sanningen om robin och mig, vi är riktigt matiga=). Och det är liksom som man gillar bitches=) så kommer inte här och klaga. Bara för jag gillar mat, men det är liksom den hemliga sanningen bakom allt. Elr jag den var liksom en hemlighet innan jag avslöja den, så nu är jag basted=)
Sen i helgen blir det shopping från min sida, elr jag iaf på lördag. Jag skulle köpt jens leggings, men som jag har en underbar mamma så fick jag såna igår. Tack mami=)<33
Så nu kan jag handla mer smycken=)=)=), HAPPY FACE :D
Jag är lite galen nu när jag är så glad och jag hoppar runt som en glaen höna på lektionerna också. Förutom tyska där sitter man stilla och rör inte en nerv för mycket. Man vill ju inte ha ut skällning.
Och så idag ska vi se om den älskde bussen vill komma idag också, annars så slipper jag lite tyska och det är alltid underbart.. Men jag måste nog börja fixa mig lite, men jag känner att liksom texten bara flyter på och det känns fantastiskt=)..
Sen måste jag berätta att jag klippte mig igår, blev riktigt nöjd. Mami är avundsjuk på mig som alltid;).. Jag ska ladda upp bild på dagens outfit också det kommer snart.
här är lite andra bilder=)


Puss på er lovers;)<333





Det är våååååååår nu och jag är lycklig=)
Ni som säger att det inte är vår kan ta era mammor in the ass;)


Ge mig sooooooommmmar och sooool<333


- Jag älskar dig hjärtat<33
5månader och 3dagar<333=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0