It´s just like I wont it.

Allt är precis som jag vill just nu elr jag nästan iaf. Jag väntar på min pengar, sen kan jag trippa till mitt älskade centrum som heter solna c. blääh jag vet, men jag har spanat in mina jens leggings där och jag riskerar inte på att de ska ta slut . Nejj nejj sånt gör jag bara inte, sen har jag även spanat in mig på mina örhängen. Jag riskerar inte något som jag sa=).. Så på fredag blir det SHOPPING för lilla mig.. jag känner mig såå stolt över mig själv.
Sen måste jag ju ändå vänta på Robin som han jobbar, men iaf tillbaka till idag.

Det är tordag, den där eviga långa dagen i skolan för mig. Som man helst vill skujta bort och drömma sig bort. Till skoldagen är slut , men nejj nejj varför det. När jag slutar skolan är det meningslöst att göra något. Kl inner bli halv fyra och fyra innan jag är hem. Min dag blir nog att TRÅK.
Om då inte min duva vill komma till mig och hålla mig sällskap, annar blir det att plugga (BLÄÄH)..
det verkar som min klocka vill att jag ska gå upp nu ur min säng, det är bäst att lyda order.
Med musik i rummet och så kan jag börja fixa mig=).. Känns toppen.
 Jag är riktigt glad för var jag liksom, jag brukar alltid vara negativ. Men jag säger våren, det är vår känslorna som kommer=)..

Men nejj nu ska jag kliva upp ur sängen och sminka mig för sen springa iväg som en lycklig lama till skolan=)<33
(yes jag är random och helt sjuk i huvudet)=)



Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0