Kärlek<33

Till min ängel, mitt hjärta, mitt allt.

Du är verkligen mitt allt, asso utan dig vet jag inte vart jag ska ta vägen. Ibland känns det så fel mellan oss, och vi börjar bråka. Men utan dig så klarar jag mig inte vi kan bråka riktigt bra, men vi löser allt oftast och vi går vidare me allt.
Jag älskar dig, men jag kan verkligen hata dig ibland. Och ibland vet jag inte ens va jag ska ta mig till, jag blir trött på att bråka. Mitt hjärta tillhör dig och det har snart gått 5månader mellan oss. Du är en underbar person hjärtat och jag skulle inte vilja någon annan. För du är min lilla prins, utan dig sså klarar jag mig inte. Jag ger dig chanser om och om igen, för jag vet att du är en bättre person än va du visar ibland. Men för många chanser kan du inte heller få älskling. Jag lovar jag ska aldrig lämna dig. Jag ska finnas vid din sida som en flickvän coh bästa vän. För du är såå himla underbar älskling. Jag kan inte släppa dig nu för det var du som hjälpte mig i det svåra. Vårt förhållande innerhåller mycket mera än vanligt. Och ja ibland önskar jag du var ganske lite yngre, men det är för jag är osäker i mig själv liksom. Jag är inte perfekt och jag kommer aldrig bli det. Jag har många prister, men jag försöker faktiskt göra det bättre. Du är det vackraste jag vet. Du betyder såå jäkla mycket för mig och du vet att ja jag älskar dig. Du tog mig upp från allt skit och hjälpte mig på fötter och du finns där för mig, och du stötar mig i alla lägen. Du försvara mig när jag inte klarar att göra det själv. Jag kommer alltid älska dig. Utan dig i mitt liv så är det inte värt en sekund. Du får mig att må bra och du gjorde mig stark. Det är du som gör mig glad och utan är jag tillbaks. Jag kallar dig ängel för du är såå lik älskling. Jag har så jävla starka känslor för dig hjärtat. Att jag inte vet vart jag ska ta vägen liksom. Du är den jag har letat efter, som jag kan dela mitt liv me. Även fast jag inte har min bästa vän kvar och jag har inte de där 17 vännerna så har jag dig  och jag har min 250 kommentarer om alla :).. Och jag lovar du slår alla vänner i hela världen. För du är min bästa vän hjärtat. Du har lär mig att klara mig själv, att stå på egna ben. För du har finns där för mig och jag älskar dig mer än livet hjärtat. Jag lovar att jag alltid ska visa min känslor för dig. Du gör mig glad varje dag, och du får mig att skratta som en galning varje dag. Även fast vi bråkar ibland så blir vi sams och vi kramar om varandra och säger förlåt. För vi vet att vi älskar varandra. Jag vill inget annat än att dela mitt liv me dig, jag ska tänker aldrig släppa dig.
Även om du lämnar mig så kommer jag gå vidare för jag är ju ganska ung. Men glöm aldrig bort att du är bara min kung=)
Robin Du är bara min och ska alltid vara det, det splar ingen roll vad du väljer älskling. Jag kommer alltid att älska dig va som än händer me oss två. Jag ska alltid vara din vän=)

24/10-08 Dagen jag aldrig glömmer hjärtat

Jag älskar dig!<333








Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0