Min älskling, mitt hjärta, Mitt allt!<33

                                 

Robin!<33

Du är verkligen mitt allt, du får mig glad och du stötar mig i alla lägen. När jag mår som dåligast så finns du där för mig och kramar om mig. Fan timmarna man inte är me dig, bränner som solen på sommaren=)..
Jag vet inte va jag ska skriva som får dig att för stå hur myckey du betyder för mig. Jag lovar och svär att jag alltid ska finnas vid din sida, va som en än händer mellan oss!<33
Även om vi slutar som vänner, så ska jag finnas där och jag ska stöta dig.
Utan dig så klarar jag mig inte, Du är min älskling, mitt hjärta, min sötnos, mitt allt. Och jag vet inte vart jag ska ta vägen utan dig. När jag saknar dig så svider det ända in i kroppen=)
Allt jag vill är att få dig förstå hur mycket du betyder för mig, Du tog mig upp på fötter från den mörka sidan. Och jag kunde äntligen börja leva mitt underbara liv me dig. Även fast jag får kommentarer ganska mycket och alla kallar mig saker så klara jag mig bara jag har dig min älskling. Du får mig att skratta och må bra, jag ska göra allt för mig min lilla ängel.
Du måste ha kommit från himmeln, Jag kan ge dig hela mitt liv. För det är dig jag vill leva mitt liv me, du gör mig varm i hela kroppen och jag klarar inte dig.. Fan jag kanske inte är den bästa flickvännen och ja jag kan bete mig som ett jävla svin, Men jag vill bara kunna mäta mig me dig hjärtar, men det är otroligt svårt ska du veta!.. Jag måste bara få skriva av mig. Jag har gjort många låtar om dig älskling, men även några lessna låtar. Men när jag mår dåligt så tänker jag på oss och första gången vi kysste varandra. Jo jag vet att det kanske va ett misstag där, men om jag ska vara ärlig så ångrar jag inte det 1sekund ens=)
Vi är menade för varandra, du är min andra halva. Det är me dig jag blir hel och jag har enorma känslor för dig älskling!
Ibland kan jag inte förstå hur du står ut me mig- men det kallas väl Kärlek.
Men jag gör allt för dig älskling- Jag älskar dig<33
Dagarna me dig har varit underbara, jag tänker på dig varje minut jag inte är me dig.
Jag vet inte om jag ska gråta en stund för jag har en ängel till pojkvänn äskling=).. Du är sååå grymt underbar älskling,
Visst vi kan bråka riktigt bra, men det slutar ändå att vi står och håller om varandra=)..
Jaa jag vet att du vil äta upp mig när jag bloggar, men jag ville bara skriva det här för jag vill att alla ska veta hur mycket jag älskar dig hjärtat=)<33
Jag älskar när du står och håller om mig, och kysser mig. Det får mig att bli varm i hela kroppen, det har gått 4 månader mellan och nu har vi bara resten av livet framför oss=)<33
Men du betyder otroligt mycket- jag älskar dig , jag kommer aldrig släppa taget, jag finns för dig när det stormar på havet<33
Min kärlek till dig är så jävla stor, jag vill leva för dig hjärtat. När jag är ledsen torkar du mina tårar, din röst är min tröst när jag är ledsen. Jag skulle inte palla me livet utan dig. Jag vill inte ha någon annan, Du fick mig att upptäcka kärleken.
Jag kan gå genom eld och vatten för dig skull, bara jag får ha dig vid min sida hjärtat. För du är otroligt söt min lilla ängel.
Jag vill inte bli lämnad själv, jag har förlorat mycket i mitt liv och jag vill inte ha det händer igen darling. Jag kan inte ljuga för dig för du känner mig allt för väl=). Jag vill leva för dig tills jag slutar andas älskling. Jag vill bara älska dig tills jag inte lever längre. Du är inte bara min pojkvän, du är min bästvän hjärtat. Jag saknar dig på natten när du inte sover hos mig. Jaag kanske inte är underbar varje dag, men det är bara för jag är orolig att du lämnar mig själv baby.. Jag vill aldrig släppa taget om dig älskling.

24/10-08 bästa dagen i mitt liv älskling!<33
- Jag älskar dig min lilla älskling!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0