Onsdag=)



Denna underbara onsdag är snart slut, elr ja det kan man ju hoppas jag är väldigt trött och ut sliten från dagen.
Jag känner mig stolt över mig själv som jag gjorde klart mitt so-häfte idag=). Jag har då no prov på fredag och jag kan nada, nej där skoja jag. Jag kan faktiskt en hel del, jag känner att jag är peppade för provet. Men det är inte först fredag så länge kan jag glädja mig över att jag får mina pengar imorn. Så på lördag så ska jag trippa iväg och shoppa.
Men mest av allt längtar jag till nästa månad=),
då ska jag shoppa också.
Jag ska köpa:
Väska 299:-
nessesär 179:-
plånbok 199:-
och massa smycken=)
 
JAG LÄNGTAR!!!=)

Men men klockan har slagit nio och jag känner hur sömnen kommer fram, jag vill sova, jag ska sova.
Såå godnatt på er sötnosar<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0