Skoooola!




Hej mina solstrålar!
Jag är jävligt seg idag och ledsen, så det kommer inte bli någon toppen dag för mig idag. Men jag ser en ljus sida i det mörka idag. Det är fredag och jag ska till älsklingen efter skolan känns såå underbart. Då jag har knarkat i mig miljoner värktabletter så hjälper det inte mot min hemska mens smärta='(.. Jag känner att tårarna kommer komma snart rinnade ner för min kind.. Asso gud det gör så jävla ont, me åter till va jag ska göra i helgen. Hmm det blir att dö och kolla på film med älsklingen. Sen på söndag så tar jag och älskling väl och busar oss hem till mig liksom. Mamma ville ha hjälp me något., Men va händer för er då gullisar?, Något kul i helgen? elr blir det bara att slappa?
Jag saknar kommentarer, från då människor, kom igen nu och kommentera..
Jag sitter i min säng och funderar på varför det ligger så jävla många värk tabletter här och jag kom precis på det. Ska jag klarar helgen me mens och älskling som gnäller så blir det värk tabletter mot huvud och mag ont!=)..
Fan va jag kan babbla på här asso,fast jag ´har liksom vättiga saker att göra liksom. Jag måster t.ex packa vaskan klart, äta frukost, borsta tänderna, sminka mig, och massa annat roligt. Sen så måste jag komma i tid till tyska lektionen och min buss går om 45 min=)..
Shit insåg nu att jag börjar få bråttom, det är väl bara att sätta fart fast jag inte ens vill det=(,..
Nej nu busar jag mig iväg och gör det jag ska göra, ni får ha en lyckad dag.
Juste inlägg i helgen blir lite mindre kanske ett ikväll elr på söndag..

Puss på er mina gullisar=)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0