Söndag!

Hej my lovers;)

Det är söndag och jag är skit trött redan, hmm idag blir det att ta det lungt. Jag sitter hemma hos robins mamma själv:(, Robin skulle till sin farmor. Så jag får roa mig själv till typ kl 4.. Känns ju underbart, or naat..
Själv längtar jag tills imorn som en galning, då min prao äntligen börjar=).. Det är helt underbart, tre veckor slipper man alla patetiska ungar i skolan och alla jävla lärare:D Happy face liksom.
Asså jag vet inte riktigt va jag ska skriva, jag är kan låg idag. Känner för att typ gråta en skvätt, men nejj. Sen är jag trött på alla jävla kommentarer att jag är fet och gud vet vad, att jag är smyg fet är väl ingen nyhet. Men jag skiter i det liksom jag mår bra och jag är lycklig=).. Såå jag tycker ärlig att Caroline och josefine bara ska tagga ner lite grann, jag vet liksom att det är ni som kommenterar och sen fegar ni ut och inte vågar skriva era namn. Kom igen väx upp, vi är väl ändå inte 2 år längre. Men jag tror nog att de skulle passa på dagis! Men men så länge ni försöker växa upp så ska jag fundera på mitt liv. 
Jag blir glad när jag får skrika av mig allt, så nu mår jag bra=).
Uppdaterning på bloggen kommer bli lite svårt som jag liksom bor och älskling och har väldigt svårt att komma emot hans datorn när han är hemma=).. Men vilket fall som helst så ska jag göra mitt bästa och jag ska kämpa..
Sen måste jag bara berätta hur mycket jag älskar boken " i taket lyser stjärnorna", den är underbar, fantastiks och helt sjuk bra=) 

under de har två veckorna som kommer, så kommer jag spendera mina dagar hos älskling som han bor när min prao plats. Det ska bli väldigt mysigt, som jag och Robin är helt crazy amazing tillsammans. Att se mig tillsammans me Robin är underbart, jag skrattar så jag gråter och jag har sååå grymt kul me honom. Jag älskar att flamsar och tramsa omkring me han=)..
Men nu ska jag spela postol 2,  this my drug liksom.. Nejj men det är sjuk kul..

Puss på er mina lovers;)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0