Sorry




Hej Babes!

Sorry att det inte blivit så mycket inlägg på länge. Har varit hos min syster i skogen där det inte finns något internet först om två veckor. Sen jag har haft fullt upp liksom, älskling gillar inget heller när jag sitter vid datan me han. Så man får liksom tänka på honom  (som jag inte gör det vare dag).. Men men det är väl bara att se glad ut.
Jag är verkligen as glad idag, jag är såå glad att jag ska trippa till skolan och för engångs skull vara positiv=).
Vem kan inte vara glad?=)..
Själv känner jag att våren är på väg och det är 5månader mellan mig och Robin idag. Livet leker och det är underbart=).
Jag saknar min älskling, jag älskar honom och guuud jag är värsta glad och ingen kan förstöra det=)=). Jag älskar  min lilla prins=)<333

Nej nu är det snart dags för mig att trippa till skolan och va glad..

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0