Tired....



Hejsan gullisar!
Gud va trött jag är asså,  min planer att följa me Sofia till väsby gick och åt skogen. Min huvudvärk släpa mig hem hit till min säng, med 2huvudvärks tabletter. Jag fundera på att sova lite men jag orkar faktiskt inte riktigt.. Men har ni gullisar varit duktiga idag då och besökt min blogg mycket och även min familjs hemsida??.. Annars är det bäst ni gör det för.
Nej nu tänker jag för att klaga liten=)..

Ni har väl antagligen sett många tampong reklamer på tv och så, hur lätt det är att "föra" in den? och gud vet va de säger. Men ofta man ens ser så jävla glad ut när man har mens. Men ser ju hemsk ut och bara gnäller på att det göra ont.
Sen hatar jag snön totalt! Den är jobbig och äckling, fan hur mycket man än fixar sig och försöker se bra ut när man går till plugget så ser man ändå ut som en liten häxa som har hoppa igenom skorstenen..
Sen så vill jag klaga på nästa vecka, jag kommer va ut bränd innan jag är 20. Nästa vecka har jag tyska prov, so förhör, no, matte prov, engelska prov, so förhör igen, svenska grej och massa annat skit! Fan man dör ju innan man ens har blivit 25.. Jag känner mig redan skoltrött liksom, och jag har liksom 4år kvar i skolan sen ska jag även plugga vidare så jag har 6år kvar.. Jag kommer döööö. Nej nu kör vi positiva tankar, vi kan se det såhär det är fredag imorn, och den här vekna har gått väldigt väldigt fort liksom..
Nej nu ska jag vila liten, sen leta outfit för imorn och packa mina kläder så jag kan sova hos Robin i helgen=)<33
 Godnatt såå länge och puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0