Tisdag kväll.

hejsan!
Jag sitter i sängen och kollar på 3:an, jag funderar på av jag ska ha på mig imorn i skolan och jag kom just på det.
Morgonens outfit blir nog
gula byxor
linne/t-shirt
kofta
skinnjacka
halsduk
och skor=)
Vi får hoppas på det blir snyggt annars blir det bara att byta liksom, så svårt är det ju ändå inte..
Jag är trött och har ingen energi i kroppen, som min middag inte blev så stor idag. Hade ingen matlust, det faktikst inte varför. Jag hittade ett inlägg om en skitsnygg kjol hon gjort. Den var as snygg, så nu ska jag försöka vara lika duktig. Men det lär ju gå åt helvete så jag får väl be henne göra en åt mig.. Haha skoja.

Efter att vara hemma en dag me huvud värk och förkyldning så ger jag upp, jag tänker trippa iväg till skolan me 178 näsdukar i väskan och vara en glad flicka. Jag tänker gå på de där hemska lektionerna och jag tänker njuta av det. För jag tänker besegra min förkyldning. YEAAAH!!<33
Jag hatar att vara sjuk och i helgen ska det ju bära av till älsklingen och då kan jag inte vara sjuk. nej nej det går bara inte för han och jag ska myspysa=)..Som jag då älskar att göra me honom och så på lörda så blir det att han och jag bär oss av till min syster my som har flyttat hemifrån till ett litet hus me stall.=)
Men nu ska jag fortsätta me mitt tv tittande.




Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0