Tisdag..




Hej gullisar=).

Förlåt att det inte blivit så jävla mycket inlägg helgen som va, då jag tillbringa till me min älskling. Hade jag inte tillgång till en dator, jag ber om ursäkt för det. Så ist får jag skriva på de dagarna han och jag inte träffas. Men i alla fall idag är det typ begå självmord dag eller egentiligen hela den här veckan, jag hr såå jävla mycket i skolan att jag börja tröttna på skola totalt..
Bara i dag har jag liksom, tyska prov,hk redovisning och so förhör och imorn har jag matte prov.. Jag kämpar som ett djur men jag känner mig död. Så just nu sitter jag och lyssnar på depp musik. Så om inte ens hjälp mig ett skit, blir bara mer deppig. Men men skitsamma, jag måste snart börja fixa mig för skolan. Skoldagen börjar me tyska lektion där det lurar ett jävla prov. Men det är bara bita ihop och le lite vackert=)..
Sen sista lektion har jag hk redovisning, känner som jag kommer lyckas bra asså jag är riktigt nöjd me min insatts.
Men vi får se liksom va johanna tycker, hon kanske säger att jag suger. Haha nej då det gör hon inte=)..
Men mest idag längtar jag efter skolan, då älskling kommer till mig=). Han ska sova hos mig, känner att det kommer bli mycket mysigt. Vem tycker inte om att sova me sin älskling. Sen så på onsdag så känns det meningslöst att gå till skolan, men det spelar ingen roll. Det är bara gå dit till lunchen, för lilla jag ska till min älsklingsplats seriöst jag älskar den=)<33
 Den som uppfannden ska fan ha en stor jävla kyss=), men i alla fall så jag lär ju inte komma först lunchen, så det känns skönt liksom. Såå jag kan ta en lång sovmorgon=)<33

nej min gullisar, nu tänker jag lämna er för några timmar=). Jag kommer tillbaka i eftermiddag, ha det så bra=)

PussPusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0