vilat




Nu har jag vilat lite grann, känner mig faktiskt lite bättre. Jag lyssnar på musik och sjunger som en galning=)<33
Jag älskar verkligen att sjunga så jag skulle inte ha något problem me att ställa mig upp och sjunga för alla=)..
Jag gillar rapp och det är ganska lätt att sjunga=), jag underar va vi ska äta till middag. Min mage börjar faksiskt kurra i min mage, så jag ska fråga mamma om inte vi kan äta pannkakor för det hade varit väldigt gott=)..

Jag är pigg nu så jag skulle kunna skratta och vet inte va i evigheter, saknar älsklingen som brukar sista brevid mig och få mig på bra humör och låta mig skratta som en liten mupp jag är=).. Men nej han är hemma hos sig för jag ska sova hos han imorn=).  Men jag vet även att jag behöver plugga men jag känner att det är ändå snart middag så det får bli efter. Jag kan ju ändå behöva vila lite till säger vi tycker jag...
Jag sitter och kollar på min blomma som håller på ruttnar funderar på om den behöver vatten, för det ser nämligen ut så. Haha. Och så måste jag gå ner min gegantiska hög av kläder som ska tvättas.. Hmm mamma kommer äta upp mig till middag känns det som=).. Men men det måste ju tvättas, och jag är duktigt och tvättar mina underkläder själv så det så=). Dessutom är jag bättre än robin för han vet inte hur en tvättmaskin funkar.

Jag funderar på om jag ska gå ner me smutstävtten till mamma och sen ta me vatten upp och vattna blomma sen så måste jag nog plocka ordning på min rum. Sen börja fixa kläder tills imorn och packa lite=)..  Ja det låter som en bra idé faktiskt  så jag ska sätta vart nu. Ni får har det så bra så länge så kastar jag in ett inlägg innan jag pluggar lite grann=)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0