You are in my heart!<333

Älskling!


Jag vet inte vad jag ska ta mig till älskling. Du är verkligen allt, och du får mig varm i hela kroppen. Jag vill alltid vara din för evigt älskling. Ingen har någonsin betytt så mycket som du gör hjärtat. Och jag behöver inte vänta i all evighet för att säga att jag älskar dig och jag vill dela mitt liv med dig hjärtat! Som en liten ängel från himmel förtrollar du mig, du är min ögonsten och livets diamant. Du får mig att le och skratta, du värmer mig inne från och ut. Jag vill inte vara utan dig älskling, jag vet att det alltid kommer vara du och jag även fast vi bråkar mycket. Vi hör ihop hjärtat och jag vill aldrig förlorar dig älskling. Utan dig är jag inte värd att leva. Jag vet att vi båda har gjort många misstag, men det är ett glömt kapitel och jag vill inte bråka mer om det förflutna. Du har hjälpt mig och jag vet inte hur jag ska tacka dig min älskling. Du är bara min och jag kan fortfarande inte inse hur jag kan få dig. Jag är inte värd dig älskling, du är bättre och så mycket underbarare än mig. Du är min solstråle när är allt är grått och jag vet också med mig själv att jag alltid kommer stå vid din sida. Även om vi gör slut, så kommer jag stå vid din sida som en vän. Jag vet inte vad jag ska göra utan dig min älskling. You are just my heart and I will always stay by your side. Du kommer alltid betyda mest för mig vad som än händer. Vi kanske inte har haft de bästa tiderna tillsammans och jag vet att jag är stort svin.. Men hur blir man så underbar som dig? Du är min lilla älskling och jag älskar dig mer än livet, du får mig att skratta så jag gråter och jag njuter av dig. Vi är två helt galna personen och vill är helt muppiga, det är därför vi passar så jäkla bra tillsammans. Jag lovar att jag aldrig ska såra dig mera. Och det kommer ifrån mitt hjärta, You are my greastest love. Jag vill bara ta tillbaka allt elakt jag har sagt till sig min älskling. Jag lovar jag ska bättra mig och jag ska skärpa mig nu. Jag måste bevisa min enorma kärlek till dig, så du inte lämnar mig ensam. Jag vet inte hur jag ska visa den älskling. Jag älskar dig mer än mitt egna liv, du har vunnit mitt hjärta och du rädda mig när jag behövde dig som mest. Jag minns första dagen vi träffades som om det var igår, första kyssen var helt underbar älskling och jag vill bara åter uppleva den flera gånger. Orden kommer aldrig kunna beskriva min kärlek till dig, men de gör det lite enklare för mig. I need you baby, you always gonna be in my heart forever and you are the star that lights in the sky. Jag kämpar igenom en enkel dag och utan dig så skulle jag aldrig klara det älskling. Jag blir varm i kroppen när du tar på mig och säger att du älskar mig. När du håller om mig så betyder det mer än 500 ord och när du kysser mig på kinden betyder det mer än 1000 ord och när du kysser mig på munnen och säger att du älskar mig betyder mer än alla ord på denna jord. Du får mig att jag vilja leva när allt är mörkt. I can't live a day without you. Dagarna som har gått med dig har varit underbara älsklingar och jag lovar jag ska alltid vara din nu och föralltid. Du hjälper mig när allt går åt fel håll och du får mig att tänka positivt, vad gör en ängel har på jorden? När vi håller varandra i handen så blir jag såå glad och jag känner mig varm i hela kroppen. Du kommer alltid stanna i mitt hjärta vad som än händer mellan oss, och jag ska alltid finns här för dig älskling. Du är min ljus i allt det mörka, och du betyder mer än något annat. Föralltid du och jag älskling, jag hoppas de här 733 orden ska räcka för att beskriva min kärlek till dig.

24/10-08 är bästa dagen i mitt liv<3333

Jag älskar dig Robin!<3333



Puss puss på dig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0